Deutsch   English   Français   Italiano
<tug8ve$24nb2$1@dont-email.me>

From: Alf92 <alf921@gmail.com>
Newsgroups: fr.rec.bricolage
Subject: Re: alternative a cjoint
Date: Fri, 10 Mar 2023 22:54:54 +0100
References: <6402169c$0$3067$426a74cc@news.free.fr> <640904b6$0$31549$426a74cc@news.free.fr> <tubcmi$l9d$1@ns507557.dodin.fr.nf> <640983b0$0$3218$426a74cc@news.free.fr> <6409b36b$0$3193$426a74cc@news.free.fr> <tucffj$1e0lg$1@dont-email.me> <6409e24d$0$31534$426a74cc@news.free.fr> <tucqqu$50q$1@ns507557.dodin.fr.nf> <640a153f$0$25939$426a74cc@news.free.fr> <640aea16$0$31528$426a74cc@news.free.fr> <9wOZ1Cyw-gvCTaiE2tFkhq8FHbw@jntp> <640b45dc$0$7635$426a74cc@news.free.fr>

Gauloisjesuis, le 10/03/2023 à 15:59:40 :

https://youtu.be/oyCBlDXgtOI?t=52